Generelle Betingelser
1. Generelle oplysninger
Juridisk navn : Comnuit ApS
Organisationsform: Anpartsselskab
Adresse : Peter Bangs Vej 91Post nr / By : 2000 Frederiksberg
CVR-nummer: 32554091
Telefonnummer: +45 72 17 03 12
Web-adresse: www.comnuit.dk
2. Generelle vilkår
Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra Comnuit.
3. Pris og betaling
I vores butik kan du betale på følgende måder:
Dankort, VISA, MasterCard, Debetkort, Kontant
Ved erhvervskøb og/eller support hjemme hos dig:
Bankoverførsel til Danske Bank, Reg.nr.: 4440. Kontonr.: 10548578.
4. Leveringsinformation
4.1 Varer:
Varer bestilles og udleveres normalt i vores butik. Varer kan, efter aftale, leveres direkte til din adresse via PostNord eller GLS. Evt. porto/fragtomkostninger er ikke inkluderet i varens pris og tillægges fakturaen.
4.2 Tjenesteydelser:
Leveringstiden for ydelsen – Tjenesteydelser leveres efter fælles indgået aftale
5. Fortrydelsesret varer (private)
Du har 14 dages fortrydelsesret, gældende fra den dag du modtager dine varer.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen, til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb.
5.2 Fortrydelsesret tjenesteydelser (reparation/support) (private)
Du har 14 dages fortrydelsesret på tjenesteydelser fra den dag aftalen blev indgået og så længe arbejdet eller leveringen står på. Så snart ydelsen er leveret, udløber fortrydelsesfristen. Hvis du ønsker at benytte din fortrydelsesret imens arbejdet pågår, skal du være opmærksom på, at vil vi opkræve en rimelig betaling for det arbejde der allerede er leveret efter gældende timepriser og/eller for de reservedele der allerede er bestilt hjem til ordren. (minimum kr. 375,- inkl. moms)
5.1 Fortrydelsesret (erhverv)
Der ydes ikke 14 dages fortrydelsesret til erhvervskøb
6. Returnering af varer
6.1 Varen:
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du max 14 dage til at levere varen tilbage til os. Hvis du sender varen retur skal du selv betale for forsendelsesomkostningerne og det er dig som hæfter, hvis der opstår en transportskade.
6.2 Varens stand, når du returnerer den:
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug. Hvis varen er taget i brug udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
Du skal sende varen retur i den originale emballage, hvis muligt.Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.
Hvis du har anvendt og/eller ændret softwaren i varen, forbeholder vi os retten til at foretage et fradrag i tilbagebetalingen. Fradraget dækker omkostninger til evt. reinstallering af operativsystem samt at sikre personfølsomme oplysninger. Størrelse på fradraget vil blive vurderet i den konkrete situation og kan variere.
6.3 Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder evt. leveringsomkostninger, senest 7 dage fra den dag, hvor vi har modtaget varen retur fra dig..
Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.
6.7 Ydelser undtaget fortrydelsesretten
Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:
1. Aftaler om specifikke hastende reparations- eller supportarbejde hos forbrugeren, som denne på forhånd udtrykkeligt har anmodet om.
2. Levering af digitalt indhold, som ikke leveres på et fysisk medium, hvis udførelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse af, at vedkommende dermed mister sin fortrydelsesret.
7. Reparation vilkår
Fejlsøgning og tilbud på reparationer/support koster 375 kr. inkl. moms som fratrækkes ved accept af tilbud på reparation. Ved at indlevere dit udstyr til reparation/support hos os accepterer du at betale 375 kr. uanset om vi kan reparere din enhed eller ej. Comnuit dækker ikke fejl som forårsages af evt. software-opdateringer eller -ændringer.
Produkter som er indleveret til reparation/support hos Comnuit opbevares i maksimalt 30 dage efter at du har fået besked om at Comnuits arbejder er fuldført. Er produktet ikke afhentet af dig inden de 30 dage, forbeholder vi os ret til at destruere produktet på forsvarlig vis.
8. Reklamationsret
Varer:
Comnuit yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven omfattende mangler, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler skal meddeles Comnuit inden for rimelig tid efter, at fejlen eller manglen er opdaget eller burde være opdaget. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Bemærk at reklamationsretten kan begrænses af varens naturlige holdbarhed.Hvis din reklamation er berettiget, betyder det at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
8.1 Varen sendes/indleveres til:
Comnuit ApS
Peter Bangs Vej 91
2000 Frederiksberg
Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.
8.2 Tjenesteydelser (reparation/support)
Købelovens mangelregler kan finde anvendelse på varekøb.
Som udgangspunkt har du ikke 2 års reklamationsret, da det er en tjenesteydelse. Derfor bedes du med det samme kontakte os, hvis du oplever problemer.
Vores reparationer/support bliver udført ud fra de problemer der er registreret og beskrevet af dig – eller af vores teknikker under arbejdet med dit IT-udstyr. At disse problemer er løst, er ingen garanti for at der er andre ubekendte problemer, som vi ikke er blevet gjort opmærksom på. Efterfølgende support vedrørende nye problemer vil derfor være at betragte som en ny sag og vil blive faktureret separat. Oplever du, at supporten ikke har løst problemerne, skal du omgående rette henvendelse til os på telefon 72170312, så vi kan se på det hurtigst muligt.
9. Risiko for varerne
Risikoen for varer købt af Comnuit overgår til dig som forbruger på leveringstidspunktet.
10. Persondatapolitik
Vi registrerer ikke oplysninger vha. cookies eller logfiler. På websitet benyttes ikke log-statistik eller trafikanalyse af brugerne på websitet.
Når du køber varer/tjenesteydelser hos Comnuit registrerer vi følgende personlige oplysninger: Navn, adresse, telefonnummer, email.
Vi registrerer dine personoplysninger for at kunne kontakte dig vedrørende dit køb og/eller levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Comnuit ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Den dataansvarlige på Comnuit ApS er Casper Skanborg
Som registreret hos Comnuit ApS, har du ret til at sende os dine indvendinger mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven. Henvendelse i den forbindelse sendes til
11. Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb hos Comnuit, skal du kontakte Søren Skanborg på telefon 72170312 eller skrive en mail til .
Generelle Betingelser
Juridisk navn : Comnuit ApS
Organisationsform: Anpartsselskab
Adresse : Peter Bangs Vej 91Post nr / By : 2000 Frederiksberg
CVR-nummer: 32554091
Telefonnummer: +45 72 17 03 12
Web-adresse: www.comnuit.dk
2. Generelle vilkår Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra Comnuit. 3. Pris og betalingI vores butik kan du betale på følgende måder: Dankort, VISA, MasterCard, Debetkort, Kontant
Ved erhvervskøb og/eller support hjemme hos dig: Bankoverførsel til Danske Bank, Reg.nr.: 4440. Kontonr.: 10548578.
4. Leveringsinformation4.1 Varer: Varer bestilles og udleveres normalt i vores butik. Varer kan, efter aftale, leveres direkte til din adresse via PostNord eller GLS. Evt. porto/fragtomkostninger er ikke inkluderet i varens pris og tillægges fakturaen.
4.2 Tjenesteydelser: Leveringstiden for ydelsen – Tjenesteydelser leveres efter fælles indgået aftale
5. Fortrydelsesret varer (private)Du har 14 dages fortrydelsesret, gældende fra den dag du modtager dine varer.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen, til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb.
5.2 Fortrydelsesret tjenesteydelser (reparation/support) (private)
Du har 14 dages fortrydelsesret på tjenesteydelser fra den dag aftalen blev indgået og så længe arbejdet eller leveringen står på. Så snart ydelsen er leveret, udløber fortrydelsesfristen. Hvis du ønsker at benytte din fortrydelsesret imens arbejdet pågår, skal du være opmærksom på, at vil vi opkræve en rimelig betaling for det arbejde der allerede er leveret efter gældende timepriser og/eller for de reservedele der allerede er bestilt hjem til ordren. (minimum kr. 375,- inkl. moms)
5.1 Fortrydelsesret (erhverv) Der ydes ikke 14 dages fortrydelsesret til erhvervskøb
6. Returnering af varer6.1 Varen: Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du max 14 dage til at levere varen tilbage til os. Hvis du sender varen retur skal du selv betale for forsendelsesomkostningerne og det er dig som hæfter, hvis der opstår en transportskade.
6.2 Varens stand, når du returnerer den: Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug. Hvis varen er taget i brug udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
Du skal sende varen retur i den originale emballage, hvis muligt.Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.
Hvis du har anvendt og/eller ændret softwaren i varen, forbeholder vi os retten til at foretage et fradrag i tilbagebetalingen. Fradraget dækker omkostninger til evt. reinstallering af operativsystem samt at sikre personfølsomme oplysninger. Størrelse på fradraget vil blive vurderet i den konkrete situation og kan variere.
6.3 Tilbagebetaling af købsbeløbet Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder evt. leveringsomkostninger, senest 7 dage fra den dag, hvor vi har modtaget varen retur fra dig..
Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.
6.7 Ydelser undtaget fortrydelsesretten Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:
1. Aftaler om specifikke hastende reparations- eller supportarbejde hos forbrugeren, som denne på forhånd udtrykkeligt har anmodet om.
2. Levering af digitalt indhold, som ikke leveres på et fysisk medium, hvis udførelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse af, at vedkommende dermed mister sin fortrydelsesret.
7. Reparation vilkårFejlsøgning og tilbud på reparationer/support koster 375 kr. inkl. moms som fratrækkes ved accept af tilbud på reparation. Ved at indlevere dit udstyr til reparation/support hos os accepterer du at betale 375 kr. uanset om vi kan reparere din enhed eller ej. Comnuit dækker ikke fejl som forårsages af evt. software-opdateringer eller -ændringer.
Produkter som er indleveret til reparation/support hos Comnuit opbevares i maksimalt 30 dage efter at du har fået besked om at Comnuits arbejder er fuldført. Er produktet ikke afhentet af dig inden de 30 dage, forbeholder vi os ret til at destruere produktet på forsvarlig vis.
8. ReklamationsretVarer: Comnuit yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven omfattende mangler, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler skal meddeles Comnuit inden for rimelig tid efter, at fejlen eller manglen er opdaget eller burde være opdaget. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Bemærk at reklamationsretten kan begrænses af varens naturlige holdbarhed.Hvis din reklamation er berettiget, betyder det at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
8.1 Varen sendes/indleveres til:
Comnuit ApS Peter Bangs Vej 91
2000 Frederiksberg
Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.
8.2 Tjenesteydelser (reparation/support) Købelovens mangelregler kan finde anvendelse på varekøb. Som udgangspunkt har du ikke 2 års reklamationsret, da det er en tjenesteydelse. Derfor bedes du med det samme kontakte os, hvis du oplever problemer.
Vores reparationer/support bliver udført ud fra de problemer der er registreret og beskrevet af dig – eller af vores teknikker under arbejdet med dit IT-udstyr. At disse problemer er løst, er ingen garanti for at der er andre ubekendte problemer, som vi ikke er blevet gjort opmærksom på. Efterfølgende support vedrørende nye problemer vil derfor være at betragte som en ny sag og vil blive faktureret separat. Oplever du, at supporten ikke har løst problemerne, skal du omgående rette henvendelse til os på telefon 72170312, så vi kan se på det hurtigst muligt.
9. Risiko for varerneRisikoen for varer købt af Comnuit overgår til dig som forbruger på leveringstidspunktet.
10. PersondatapolitikVi registrerer ikke oplysninger vha. cookies eller logfiler. På websitet benyttes ikke log-statistik eller trafikanalyse af brugerne på websitet.
Når du køber varer/tjenesteydelser hos Comnuit registrerer vi følgende personlige oplysninger: Navn, adresse, telefonnummer, email. Vi registrerer dine personoplysninger for at kunne kontakte dig vedrørende dit køb og/eller levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Comnuit ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Den dataansvarlige på Comnuit ApS er Casper Skanborg
Som registreret hos Comnuit ApS, har du ret til at sende os dine indvendinger mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven. Henvendelse i den forbindelse sendes til
11. KlageadgangHvis du som forbruger vil klage over dit køb hos Comnuit, skal du kontakte Søren Skanborg på telefon 72170312 eller skrive en mail til .
Nyttige informationer
Åbningstider
Mandag - Fredag: 10.00 - 18.00
Tlf. 72 17 03 12